наружная реклама для повышения продаж
Просмотров:  
Пост был изменен: 16 Листопада, 2021

Автор: Юлия Гусленко

Зовнішня реклама – запорука ефективності підвищення продажів та просування послуг

Сучасна торгівля передбачає використання різних способів впливу на потенційних покупців. Один з ефективних способів – зовнішня реклама маркетинг. З її допомогою можна привернути увагу клієнтів до конкретного товару чи бренду, підвищивши показники продажів, став відомішим за короткий період.

Створення ефективної зовнішньої реклами

Для того, щоб досягти ефективності в галузі торгівлі, треба знати, як зробити рекламу, щоб залучити клієнтів. Існує кілька нюансів вуличного маркетингу:

  • правильно складений і написаний текст (він має бути оригінальним);
  • простота поданої інформації;
  • місце розташування;
  • вид;
  • розробка макета;
  • вибір шрифту та фону.
  • цільова аудиторія зовнішньої реклами.

Найчастіше клієнти витрачають на рекламу 6 секунд. Для того щоб вони звернули увагу на продукт або послугу, треба відстежити їх інтереси та створити креативний варіант з оригінальним стилем подачі продукції, що рекламується. Отримати допомогу у створенні привабливої вуличної реклами можна, звернувшись в рекламне агентство BoardMarket.

Стосовно розташування, найкраще розміщувати рекламу свого бізнесу на будинках, розташованих у місцях великого скупчення людей, вздовж тротуарів. Також маркетологи рекомендують розмістити рекламні оголошення на залізничних вокзалах та автомагістралях.

наружная реклама на оживленной улице

Переваги зовнішньої реклами

За грамотно продуманих нюансів вуличного варіанту реклами позитивні результати не змусять довго чекати. Такий маркетинговий хід має багато плюсів:

  • активне, ефективне просування товарів, послуг, що пропонуються;
  • охоплення широкого кола потенційних споживачів;
  • підвищення рівня репутації над ринком торгівлі;
  • впізнаваність бренду компанії.

Навіть досвідчені фахівці у галузі маркетингу стверджують, що, за статистикою, ефективність зовнішньої реклами у кілька разів більша, ніж інші варіанти просування.

Сучасні види зовнішньої реклами

Значне збільшення кількості споживачів чи потоку оформлення замовлень – це завдання, які виконує вулична реклама. Усього існує кілька видів такого способу просування товарів, послуг.

1. Вивіски.

Призначені для вказівки на них інформації про асортимент, місце розташування організації, графік роботи. При виготовленні вивісок можуть бути використані різні матеріали (пластик, дерево), так і сучасні цифрові технології (екран).

вывески - наружная реклама

2. Самоклеюча плівка.

Такий різновид вуличного маркетингу активно практикується за необхідності брендувати транспортний засіб конкретної компанії. Рівень стійкості наклейки безпосередньо залежить від методу її виробництва та матеріалу.

3. Банер.

Розміщення такої реклами зустрічається на об’єктах, безпосередньо пов’язаних з послугами, та товарами, що продаються. Виготовлення та розміщення реклами на банері не має на увазі великих фінансових витрат, а ефективність його використання висока. При виробництві застосовується повноформатний чи цифровий друк. Головний нюанс банерів – створення тексту та дизайну, які привертатимуть увагу цільової аудиторії.

4. Штендер.

Мініатюрні, спрощені конструкції, де розміщують важливу рекламу. Їхня перевага – швидка установка та багатофункціональність використання. Також можна замовити штендер будь-якого розміру.

5. Щит чи білборд.

За необхідності розміщення реклами на великому полотні треба зупинити свій вибір на рекламі на білборді. Основа щита – дерево чи метал, а рекламний матеріал друкується на ущільненому папері, плівці чи вінілової тканини, стійкої до великої вологості.

Арендовать бэклайт

Оформлення вітрини організації та правильно представлена ​​основна діяльність не лише зможе привернути увагу потенційного споживача, а й дасть можливість аналізу інформації про підприємство. Інформативність – запорука великої кількості відвідувачів.

Зовнішня реклама – лідер з усіх варіантів рекламних поступів. З її допомогою можна досягти максимальних результатів у галузі торгівлі та надання різноманітних послуг. Такий психологічний прийом має позитивний вплив на майбутніх потенційних клієнтів конкретної компанії.

Иконка - стоимость

Цена

Длительные и прочные отношения с собственниками бордов позволяют нам предоставить лучшую цену для наших клиентов

Иконка - опыт

Опыт

К подбору плоскостей мы подходим очень тщательно, отбирая самые лучшие «рабочие» плоскости для наших клиентов

Иконка - охват

Охват

Широкая база плоскостей позволяет разместить вашу рекламу на плоскости в любой точке Украины, тем самым максимально создать эффект присутствия вашего бренда

Иконка - гарантии

Гарантии

Работа по договору и с соблюдением всех правил позволяет нам уберечь клиента от неприятных последствий нелегального размещения

Иконка - один подрядчик

Один подрядчик

Общение с 1 менеджером нашего агентства позволяет минимизировать ваши временные затраты на переговоры с несколькими операторами

Иконка - быстрая подборка

Подбока за 1 час

Подборка нужна с сегодня на сегодня? Легко!