Подбор рекламных плокостей за 1 час реален при условиях: наличие свободного менеджера и только 1 город. Мы знаем как сэкономить Ваше время! Подробности уточняйте у менеджера
Last Call - Скидка на покупку остатков рекламных плоскостей
Рекламное агентство по наружной рекламе Эффект Борд предлагает вам в последние дни воспользоваться промокодом «Last Call» и получить доступ к скидочным плоскостям на следующий месяц.
Дослідження: як реклама, розміщена біля магазинів, впливає на бізнес
У світі зовнішньої реклами маркетологи не перестають проводити всілякі дослідження. У центрі їх уваги на цей раз виявився вплив на продажі реклами, яка розташована поблизу торгових центрів і магазинів.
Аналіз проводило агентство зовнішньої реклами Posterscope і дослідницька компанія IRI. Для цього вони використовували методологію із залученням спеціальних груп – контрольної і експериментальної.
Як показало це дослідження, розміщення реклами FMCG-брендів (товари повсякденного попиту) впливає на покупки товару не тільки в довколишніх магазинах, але і в дещо віддалених точках продажів (правда трохи менше). Для аналізу використовували один снек і два кондитерських вироби з серії FMCG.
Магазини, які аналізувалися в дослідженні, розділили на три зони:
Найближчий (продажі рекламованих брендів піднялися на 10,9%);
Прикордонний (збільшення продажів на 11,3%);
Віддалений (на 8,7%).
Керівник відділу аналітики і самих досліджень агентства Posterscope, Рассел Смітер підвів підсумок, сказавши, що дослідження підтвердило той факт, що раніше був інтуїтивно зрозумілий – реклама, розміщена поблизу магазинів, збільшує попит на презентовані товари, а також збільшує імпульсивні покупки. Щоб провести дослідження максимально точно, були використані вже існуючі варіанти аналізу, а також розроблено нові. Як ресурс використовувалася інформація реальних компаній. Це підтвердило, що наявність реклами, нехай і в гіперлокальних масштабах, збільшує імпульсивні покупки і протягом усього рекламного періоду впливає на формування остаточного рішення.
Результати реклами особливо відчутні на довколишніх магазинах. Якщо аналізувати окупність реклами, то на 1 фунт, витрачений на рекламу, приходиться 1,64 фунта прибутку. Показник досить приємний.
Для вибірки аналізували магазини біля яких була реклама і ті, біля яких її не було. Для справедливості експерименту в розрахунок бралися магазини з подібним асортиментом і з подібною торговою статистикою.
Після проведеного дослідження, компанії організатори заходу створили підхід до планування, який отримав назву – Proximity Plus.
Цена
Длительные и прочные отношения с собственниками бордов позволяют нам предоставить лучшую цену для наших клиентов
Опыт
К подбору плоскостей мы подходим очень тщательно, отбирая самые лучшие «рабочие» плоскости для наших клиентов
Охват
Широкая база плоскостей позволяет разместить вашу рекламу на плоскости в любой точке Украины, тем самым максимально создать эффект присутствия вашего бренда
Гарантии
Работа по договору и с соблюдением всех правил позволяет нам уберечь клиента от неприятных последствий нелегального размещения
Один подрядчик
Общение с 1 менеджером нашего агентства позволяет минимизировать ваши временные затраты на переговоры с несколькими операторами