тренды наружной рекламы 2022
Просмотров:  
Пост был изменен: 23 Грудня, 2021

Автор: Юлия Гусленко

Тренди сучасної зовнішньої реклами 2022

Сучасна зовнішня реклама, виконана графічним, текстовим чи іншим способом, кріпиться на спеціальні конструкції, які потім розміщуються на вулиці. Це можуть бути зовнішні поверхні будівель, елементи обладнання, автозаправні станції. Часто ефективні реклами вивішуються над вулицями та дорогами. Стаття підкаже про правила оформлення зовнішніх реклам, тренди на 2022 рік.

Правила оформлення зовнішньої реклами

Головний принцип зовнішньої реклами – правильне її сприйняття чи правило трьох секунд. Цього часу достатньо, щоб перехожий побачив та запам’ятав побачене.

Створюючи дизайн зовнішніх банерів, фахівці враховують особливості місця їх розміщення, засоби, якими буде передаватись інформація. У технічному завданні виготовлення реклами містяться кілька обов’язкових вимог. До них відносяться:

  • зміст, який має бути коротким, легко зрозумілим після одного прочитання, зосередженого на одному реченні або виробі;
  • зручність розташування та розмірів зображення, повз яке важко просто пройти, не приділивши уваги;
  • гармонія, щоб креативна та яскрава реклама не тільки впала в очі, а й поєднувалася з оточуючим.
  • більше зображень, які краще людина сприймає і запам’ятовує, ніж текст, навіть із великим шрифтом.

Оформлення рекламних банерів має поєднуватися із кольорами оточення. При цьому не можна допускати повного злиття останнього з афішею. Найкраща та більш виграшна реклама, яка розташована в тіні. Це пояснюється можливістю приховувати деякі похибки: потік або недбалі мазки.

наружная реклама 2022

Фото: Pinterest

Який вид реклами ви не вибрали, для її оформлення не існує єдиних правил. При кожному новому рішенні, де розміщувати афішу, і якою вона має бути, враховуються свої критерії.

Тренди зовнішньої реклами 2022

Спалах пандемії завдав значного удару по рекламній галузі через дистанціювання, віддалену роботу та призупинення комерційної діяльності. Але рекламодавці розробляють нові засоби, щоб збільшити рентабельність інвестицій, реалізуючи нові тренди зовнішньої реклами.

  • Підвищити частку цифрової інформації. За останніми дослідженнями цифрової зовнішньої реклами належить близько 30% доходів у світі від реклами. Правильна реалізація цифрових технологій може збільшити ефективність зовнішніх афіш, які використовують якість 4K. Воно підвищує дозвіл, збільшує яскравість, створює барвисті зорові ефекти, які привертають увагу людини більший період.

наружная реклама

Фото: Pinterest

  • Розширити рекламні здібності. Замінити великі щити для реклами дрібнішими у людних місцях: аеропортах чи громадському транспорті. Наприклад, в аеропортах зовнішня реклама дозволяє перемикатися дисплеям між оголошеннями реклам в обмеженому просторі. При цьому економиться місце мультимедійним блоком, немає додаткових витрат на зношування блоків, їх ремонт і заміну.

наружная реклама на вокзале

Фото: Pinterest

  • Стильна зовнішня реклама з інтеграцією штучного інтелекту, що змінює її майбутнє, допомагає їй вижити. ШІ дозволяє рекламодавцям відстежувати зовнішні медіа, їхню ефективність. Інформацію про споживачів збирають із датчиків, розміщених навколо дисплеїв, що покращує повідомлення бренду.
  • Мобільна інтеграція. Це модний тренд останнього десятиліття. У світі, за інформацією GSMA Intelligence, налічується понад 5,3 мільярда користувачів смартфонів. Такі пристрої, інтегровані у глобальну зовнішню рекламу, покращують взаємодію з споживачами. За допомогою гео-огорож, маяків та QR-кодів компанії можуть отримувати важливі дані, статистику, відгуки онлайн про власну рекламну кампанію.

тренды наружной рекламы

Фото: Pinterest

Як і в усіх каналах просування, постійно з’являються і новинки у зовнішній рекламі. Це нові ідеї та способи комунікацій з аудиторією. Використання цифрового формату, інтеграції зі штучним інтелектом, спеціальних технологій трекінгу потенційних споживачів дозволять компаніям зрости у 2022 році.

Якщо вам потрібна зовнішня реклама, ви можете замовити її розміщення в «Борд Маркеті» за вигідною вартістю. Спеціалісти компанії допоможуть вам вирішити будь-які питання на цю тему.

Иконка - стоимость

Цена

Длительные и прочные отношения с собственниками бордов позволяют нам предоставить лучшую цену для наших клиентов

Иконка - опыт

Опыт

К подбору плоскостей мы подходим очень тщательно, отбирая самые лучшие «рабочие» плоскости для наших клиентов

Иконка - охват

Охват

Широкая база плоскостей позволяет разместить вашу рекламу на плоскости в любой точке Украины, тем самым максимально создать эффект присутствия вашего бренда

Иконка - гарантии

Гарантии

Работа по договору и с соблюдением всех правил позволяет нам уберечь клиента от неприятных последствий нелегального размещения

Иконка - один подрядчик

Один подрядчик

Общение с 1 менеджером нашего агентства позволяет минимизировать ваши временные затраты на переговоры с несколькими операторами

Иконка - быстрая подборка

Подбока за 1 час

Подборка нужна с сегодня на сегодня? Легко!