Тренды наружной рекламы 2021
Просмотров:  
Пост был изменен: 21 Грудня, 2020

Автор: Юлия Гусленко

ТОП-5 трендів зовнішньої реклами в 2021 році

На сьогодні, більшість вважає, що зовнішня реклама — це застарілий метод комунікації та не є ефективною, але це не так. Дохід за останнє десятиліття від цієї реклами зріс на 23% і склав понад 6,4 мільярда доларів. Споживач втомлюється від нав’язливої реклами в Інтернеті та на її місце приходить один з найдавніших видів реклами – вулична.

Зовнішня реклама не стоїть на місці та кожен рік підлягає вдосконаленню. Сьогодні ми зібрали ТОП-5 трендів 2021 року для ООН.

1. Збільшення зовнішньої цифрової реклами

Цифровий маркетинг впливає і на вуличну рекламу. З кожним роком ми все більше віддаляємося від звичайних конструкцій з паперовими постерами та все більше бачимо на вулицях міста цифрові та модернізовані носії зовнішньої реклами. Такі конструкції дозволяють розмістити кілька сюжетів одночасно і цим самим зменшити навантаження міста та підняти OOH рекламу на новий технологічний рівень.

2. Штучний інтелект

У 2021 році екрани зовнішньої реклами будуть мати маяки Bluetooth для передачі інформації аудиторії, яка взаємодіяла з рекламою.

В 2021 році просувати товар чи послугу набагато ефективніше, адже завдяки новітнім технологіям ми можемо відстежити портрет цільової аудиторії. Цей прорив буде здійснений за допомогою використання датчиків та програмного забезпечення для розпізнавання обличчя. Використовуючи інформацію, рекламодавці вноситимуть коригування, щоб адаптувати рекламу відповідно до потреб та побажань споживачів у цьому конкретному місці, такі зміни значно збільшать шанси зовнішньої реклами бути поміченою. Загалом, дані будуть збиратися для поліпшення націлювання кампанії та для розміщення більш релевантної в контексті реклами.

3. Багатоканальна інтеграція

У 2021 році зовнішня реклама також інтегрується із соціальними мережами та телебаченням. Це об’єднання також допоможе розвивати інші засоби, використовуючи можливості руху в цифровій рекламі поза домом та масштабованому змісті. Багатоканальна інтеграція має важливе значення для того щоб повідомлення, що передається на всіх носіях, було цілісним та відповідало іміджу бренду.

4. Зростання рекламних можливостей

Все частіше рекламодавці використовують рекламні щити менших розмірів, такі як сітілайти та скроллери. Це дозволяє розширяти можливості ООН та встановлювати банери в громадських місцях, таких як аеропорт та залізничний вокзал. У рекламному звіті KMPG висловлюється припущення, що реклама за межами аеропорту суттєво сприяла зростанню зовнішньої реклами в 2019 році, оскільки на неї припадало 27% частки доходу, яка, ймовірно, зросте також у 2021 році.

5. Зовнішня реклама у 3D

Так, вулична реклама перейде у 3D. Насправді це вже відбувається, і Ads For Carts запроваджує цей простір. Вони спеціалізуються на розміщенні 3D-білбордів по всьому Нью-Йорку. Отже, якщо Ви хочете отримати найбільшу ефективність, у зовнішній рекламі, то цей варіант «реклами майбутнього» для Вас!

Зважаючи на все вищеперераховане, можна зробити висновок, що зовнішня реклама не стоїть на місці і набирає швидких змін у розвитку, адже модернізація конструкцій забезпечить європейський рівень українському ринку Out of home медіа.

Иконка - стоимость

Цена

Длительные и прочные отношения с собственниками бордов позволяют нам предоставить лучшую цену для наших клиентов

Иконка - опыт

Опыт

К подбору плоскостей мы подходим очень тщательно, отбирая самые лучшие «рабочие» плоскости для наших клиентов

Иконка - охват

Охват

Широкая база плоскостей позволяет разместить вашу рекламу на плоскости в любой точке Украины, тем самым максимально создать эффект присутствия вашего бренда

Иконка - гарантии

Гарантии

Работа по договору и с соблюдением всех правил позволяет нам уберечь клиента от неприятных последствий нелегального размещения

Иконка - один подрядчик

Один подрядчик

Общение с 1 менеджером нашего агентства позволяет минимизировать ваши временные затраты на переговоры с несколькими операторами

Иконка - быстрая подборка

Подбока за 1 час

Подборка нужна с сегодня на сегодня? Легко!