Зупинки в Україні
Реклама на зупинках громадського транспорту - один з видів зовнішньої реклами, який відмінно привертає увагу потенційних клієнтів до рекламного сюжету. Важливим є те, що реклама на зупинках доступна до перегляду не тільки пасажирам міського транспорту, а також пішоходів або водіям проїжджаючих машин.
Брендування зупинок є ефективним методом зовнішньої реклами. В очікуванні пасажири міського транспорту на зупинці проводять в середньому від 3 до 10 хвилин. Весь цей час увага людини відкрито, він встигає обійти зупинку з різних сторін і детально вивчити всю рекламну інформацію. Тому розміщення банерів на зупинках дозволяє максимально охопити аудиторію і забезпечити прямий контакт з рекламованими товарами або послугами. Найчастіше реклама на зупинках Києва розміщується на бічних поверхнях зупиночних павільйонів муніципального транспорту. Стандартні розміри рекламних плакатів - 1,2 * 1,8 м.
У Києві встановлено нові конструкції для реклами на зупинках. У них більше рекламних площин, а ще сама конструкція виглядає стильно і продумана до дрібниць. Вони надають можливість зробити монобрендування - розміщення на зупинці реклами одного бренду. Це дає простір для творчості і реалізації нових ідей.